Kampagnen Find det, du er god til - for sidste gang
Med ”Find det, du er god til” ønsker vi at appellere mere direkte til en målgruppe, som har brug for flere faglige og karrieremæssige argumenter for at blive overbevist om værdien af et højskoleophold. Vi er nu i gang med anden del af kampagnen med Barbara Moleko, Kristian Gintberg og Tine Müller. Her er lidt nedslag fra kampagnen, som kører for sidste gang:
S-tog og stationer
Der kører et spot i 2 uger i alle S-tog.Vi har plakater på de fleste togstationer i hele landet. Der er to varianter. Den ene er vist øverst i nyheden, og den anden ses herunder:
Online
Barbara Moleko er på forsiden af hojskolerne.dk og interview med de tre kendte, kan du finde her:
Interview med Barbara Moleko
Interview med Kristian Gintberg
Interview med Tina Müller
Kom til medlemsmøde om højskolernes fælles kommunikation 2020-?
Med vores nuværende afsæt i profilen ”Menneskelig Talentudvikling” og budskabet ”Find det, du er god til” er det lykkedes i de sidste 10 års kampagnevirksomhed – og i tæt samspil med bagland og samarbejdspartnere - at styrke højskolernes omdømme, image og rekrutteringsplatform.
Nu er tiden moden til noget nyt. Hen over efteråret har FFD afholdt flere workshops, hvor der har været arbejdet med FFD’s fremadrettede kommunikation og markedsføring - herunder en fælles grundfortælling for højskolerne og input til en samlet mobiliserings- og rekrutteringsstrategi.
På medlemsmødet fremlægger Sune Bang et bud på foreningens og højskolernes fælles kommunikation. Bestyrelsen ser frem til en god drøftelse, sådan at den efterfølgende kan lade synspunkter indgå, inden der tages endelig stilling til ny strategi, budskab, kampagner mv.
Tilmelding sker her