OBS! Kampagnen kørte fra 2010 til 2020. Den aktuelle kampagne hedder "Livet er ikke det samme uden højskolerne" - læs mere her.
Om "Find det, du er god til"
Med budskabet "Find det, du er god til" fortæller højskolerne, at du på et højskoleophold har en unik mulighed for at dyrke dine interesser og dit talent og få noget konkret med dig videre i livet. Du kan finde ud af, hvad du er god til - eller finde ud af, at du er god til noget andet end det, du lige troede. Og det sker i et forpligtende fællesskab med andre unge og i samarbejde med lærere, som brænder for det samme som dig.
Læs om højskolernes brand character "Menneskelig Talentudvikling" og budskabet "Find det, du er god til" (pdf)
Kampagnemateriale
Markedsfør både din skole og Højskolerne på samme tid
Højskolerne skal markedsføre deres forskellighed, men hvis din højskole vil stå på skuldrene af den fælles kampagne: "Find det, du er god til", så vil vi opnå en større synergi i højskolernes samlede kommmunikation, som vil gavne både din egen skole og højskolebevægelsen generelt.
Din højskole kan styrke kampagnen på flere måder:
- PR: Anvend Menneskelig Talentudvikling og "Find det, du er god til" som indgang til at fortælle om jeres egen højskole
- Netværk: Kobl skolen og eleverne på kampagnen ved at bestille og anvende T-shirts
- Ambassadører: Lad tidligere elever være blikfang for skolen i hvid T-shirt med deres eget ord på. Brug dem på hjemmesiden eller i skolens katalog. Husk at spørge om lov, hvis I bruger de kendte personer, der deltager i Højskolernes kampagne!
- Annoncer: Anvend gerne "Find det, du er god til" i jeres annoncemateriale. Skriv fx Find det, du er god til - tag på Vejle Idrætshøjskole.