På hojskolerne.dk skal brugerne mødes af en intuitiv og overskuelig hjemmeside, der hjælper dem med at finde et højskoleophold. Derfor vil vi foretage en undersøgelse af brugerrejsen på hojskolerne.dk.
På baggrund heraf udarbejdes en brugervenlighedsrapport, som peger på optimeringsmulighederne på websitet/kursus-søgningen, og disse implementeres efterfølgende i videst muligt omfang på siden.
På sociale medier vil vi i højere grad producere indhold til Instagram først, da det er det medie, vores målgruppe i høj grad bruger og interagerer med. Aktiviteten skal øges, og indholdet skal i højere grad produceres i samarbejde med højskolerne og deres elever.
Potentielle elever skal få indblik i livet, fagene, eleverne og stemningen på en højskole samt have mulighed for at gå i dialog og få svar på deres spørgsmål. Vi vil have fokus høj billedkvalitet, autenticitet og gode historier.
Målet er derudover at øge antallet af følgere på Instagram markant, så vi får flere muligheder for at skabe og dele indhold.