Bestillinger

Der er knyttet en bestilling til alle kurser. Det er tænkt som en kontakt, højskolen kan bruge til at til trække flere elever. Bestillingen sendes til den mailadresse, som er knyttet til skolen i Højskolebasen.

På alle kurser er et link med teksten "Bestil materiale". Det fører brugeren til en formular, som sendes til den email, der er knyttet til skolen. Skolerne vil altså modtage mail fra hjemmesiden.

Send gerne elektronisk katalog

Det er helt i orden at sende et digitalt katalog eller henvise til højskolens egen hjemmeside. E-mail feltet er obligatorisk, så skolen får en digital kontakt. Mange skoler har også link til katalog i pdf på kursusbeskrivelsen, og den håber vi også mange brugere vil klikke på.

Hvad med dem der ikke er digitale?

Hvis der står noreply@ffd.dk i emailfeltet kommer kontakten fra FFD. Højskolernes Hus for en del henvendelse fra brugere, der ikke er digitale og dem hjælper vi med bestillinger - derfor noreply@ffd.dk. 

Skaf nye elever

Denne funktion er tænkt som en mulighed, for at værge nye elever. Ligesom hojskolerne.dk årligt sender over 330.000 klik videre til højskoler er det ambitionen også at sende intereresserede adresser og mailadresser videre til skolerne, så vi kan få flere mennesker på højskole.

Vi har selvfølgelig i disse GDPR tider skrevet betingelserne for data i formularen.