Sociale medier

Digitale historier om højskoleliv, -polltik, -pædagogik, -ånd m.m. fortælles online på alle de store digital platforme.

Kommunikationsafdelingen har i 2017-18 primært haft fokus på at modernisere foreningens hjemmesider og nyhedsbreve og intensivere tilstedeværelsen på de sociale medier, så historierne bedre når centrale målgrupper.

Historiefortællingen er centralt i foreningens nye kommunikationsstrategi. Den klassiske markedsføring, hvor budskaber skubbes ud til målgruppen i klassiske medier indrammet af reklameretorik, er på retur. Autentiske personbårne fortællinger, netværkskommunikation og kommunikation gennem indflydelsesrige personer er på vej frem. Og den omlægning fra traditionel markedsføring til netværkskommunikation har været en vigtig brik i arbejdet med foreningens digitale kommunikation.

Følg Højskolerne

 

Facebook

Facebook  - Højskolerne

Facebook - Højskolesangbogen

Facebook - Højskolebladet

Facebook - Danish Folk High Schools

 

Twitter

Twitter - Højskolerne

Twitter - Højskolebladet

Twitter - Grundtvig

 

Andre kanaler

YouTube

Instagram

LinkedIn

 


Nyhedsbreve